Közéleti borzongások

Közéleti borzongások

Iskolakezdés multikultiban

2015. június 03. - nezsu11

 iskola.jpg

 

 

Reggel másodszor adtam be gyermekemet a vonzó nevű, Byron Hill Road-on található általános iskolába.

A búcsú közben elibénk pattant egy alacsony, indonéz karakterjegyekkel megáldott leányka. Csillogó fekete varkocs, széles arccsontok, alig 130 cm.

– Are you Hungarian? – szegezte nekünk köszönés nélkül a kérdést.

Kislányom lemerevedett a váratlan rohamtól, én meg arra számítottam, hogy valami szokásos poén (pl. Are you hungry in Hungary?) következik. Komolyan a szénfekete szemekbe néztem, és én feleltem a gyerek helyett, hogy igen, magyarok vagyunk.

A választ hallatán a kislány felragyogott, kitárta a karját, és széles mosollyal jelentette be:

– De jó – én meg finn! – és a nyelvrokonság boldog tudatával viharzott tova magával ragadva a kislányomat is.

fejlec2-a.png

Eszter Lánc

A bejegyzés trackback címe:

https://mintavocsok.blog.hu/api/trackback/id/tr467506040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása